Tugsac siz zorla vermeye çalışmayın çocukta kaşık fobisi oluşuyor bi zaman sonra,siz elime verin o kendisi yesin bi öğün yemez iki öğün yemek üç gün yemez ama illa kendisi yemeyi öğrenecek,aç olunca her çocuk yer,sakın tlf televizyon tablet oyuncak vs ile oyalayarak dikkatini başka yere çekerek ağzına yemek tıkmayın çocuk ne yediğini ne kadar miktar yediğini anlamaz damak tadı olmaz açlık bilmez size tavsiyem bunlar