Bebeğim 1 yaşında ve şu sıra bir türlü uyku saatlerini oturtamadık 2 uyku yapınca hem uyutması çok uzun sürüyo hem de geç yatmış oluyo tek uyku olunca akşam erken huysuzlanıyo yemeği fln çok zor yedirip hızla uykuya geçmeye çalışıyoruz
Siz nasıl yapıyorsunuz anneler ?