Kubra96 Merhaba hanımlar. Aranızda kehribar kolye veya bileklik kullananlar varmı ateşe huysuzluga gaza vs ıyi geldiğini duymstm kullanıp faydasını gören oldmu
Arasannesi Kubra96 sadece salyayı azaltıyor.baska etkı goremedım.yanı bebegım zaten cok sorunlu cıkarmadı dişleri eger kolyeyı hep taksaydık kolyeye baglamıs olacaktım rahatlıgını.ama cok nadir taktık bebegım pek sevmıyor
Efemm Kubra96 saydıgın herseyi ben yasadım vede etkisini gordum diş yüzünden sabah tan aksama kadar ateşi indi cıktı kolyeyı de cıkarmıştım agzına alıyor diye taktım bitti hersey atesi de cıkmadı
Unknown Kubra96 Salyaya faydası olmadı ama alt iki dişi fark etmeden çıkardı. Sadece gece uyanması fazlalaşmıştı. Şimdi geceleri uykuya dalmakta zorlanıyor. Ateşte çok şükür hiç yaşamadık. Kolye kullanıyoruz.
Pandicornlar Ben çok memnunum 3 aylıktan beri takıyorum şimdi daha uzununu aldım. Hiç çıkartmam o fark edip çıkartana kadar geceleri mutlaka takarım hiç ateşi olmadı elhamdulillah. Rabbim bütün yavruları hastalıktan korusun 🙏🏻
Yigit-Hakan Pandicornlar benim bebegimde 4 aylik aldim kolyeden ama gece cikartiyorum korkuyorum boynuna sarilir die siz hic cikartmadinizmi gece?
Pelin55 Kubra96 2 aydor takiyiruz daha dışımız cikmadi hala huysuz hala huysuz salyamiz biraz az sadece o kadar bizde pek bi etkisi olmuyor
Totisinannesi Kubra96 totsandmore den aldım. 2 haftayı geçiyor alalı ama ne salyadi geçti ne huysuzlugu. Aksine daha da çoğaldı 😔
Albayrakokur Ben 4 aylıktı uyumuyor gazlı die almıştım o konuda fayda olmadı ama salyası olmadı ateş vs yaşamadık şükür ama aman zor geçirmedik ama nöyle anlatıldığı gbi de mucizevi olmadı aldıklarmızmı sahte gerçk blmiyorum orasnı
Pandicornlar Yigit-Hakan hayır hiç çıkartmadım özellikle gece taktım korkuyorsanız ayak bileğine falan dolayın