Kızlar selam 4 ay 20 günlük bir oğlum var. Uyku rutinimiz var fakat, gece uykusuna damlası adeta cinnet geçiriyor, o kadar zor ki. 2gündür yatır kaldır yöntemi ile kendi beşiğinde uyutmaya çalışıyorum. Dün çok zorlamadım bugün yaklaşık 1 1.5 saat kadar yatır kaldır ile denedim. Fakat sürekli ağladı, sakinleşmedi. Meme istiyor.. Memeyi veriyorum 5 dk emiyor uyuyor bırakıyorum 1 saat geçiyor uyanıyor tekrar meme istiyor. Bu sabah kalkana kadar bu şekilde devam ediyor. Tavsiyesi olan var mı? Ya da aynı durumu yaşayan? Yarın tekrar denemek istiyorum, yatır kaldır yöntemi dışında sakinleşmesine yarayacak bir şey var mı?