ygtipk Oğlum 20 dişini tamamlayalı çok oldu 24 aylık bu arada bugün farkettim diş patlatmış 21. azı dişini erken değilmi bebeklerde 20 diş çıkıyor diye biliyorum normalmi
Domino ygtipk evet 20 diş çıkıyor. ama 21.azı nasil oluyuor cok anlamadim. en arkada altı üstü de cikardi mi resimleri var google de bak bebeklerde diş cikarma sirasi diye
Bedriyeyamac ygtipk benim oglum 30 aylık 20 dişi vardı gen patlattı iki tane daha en arkadan üstlerden doktora sordum normal dedi
ygtipk Cheddar eminim kendim saymıştım doktorda muayenede 20 dişini tamamlamış demişti tesadüf farkettim bugun yada yanlısmı saydım uyanınca bıdaha bakıcam ama emınımde 20 dişini saydıgıma doktorda oyle soylemıstı
ygtipk Domino kendımden tereddut ettım sabah uyanınca bıdaha bakıcam 20 dişmi diye doktorda tamamlamış demişti en son kontrolde sabah bıdaha bakıcam
Domino ygtipk muhtemelen yanlış saymis olabilirsin zaten 21. diş olsa fazlalik oldugu gözükür saymadan da fark edilir. merak etme bi sıkıntı yoktur bence yine yarin say.