Tgc09 [silindi] benimde oğlum 4 aylık 5 numaraya geçicem biraz bacaklardan sıkıyor ve hemen değiştirmezsem sızıntı yapıyor
[silindi] Tiredmomy hiçte kiloyla alakalı değil bence çocuk 7 kilo felan ama 3 numaranın lastikleri bacaklarını kızartıyor
Minikoazra [silindi] ben 2 bucuk ayliktan beri 4 numara kullaniyorum smdi 4 aylik olmak uzere kaliplari kucuk oldugu icin kiloya gore aldim
Cakirgozluu [silindi] 3.ay10 günlük 1 haftadır dört numara kullanıyorum bebeğinizin kilosuna bağlı canim
Mom727373 [silindi] siparişi dün verdim çünkü geçen tartıldığımızda 7 kiloyduk. Bez aşırı sıkmıyor ama aşağıda kaldığı için sürekli belinden dışarı kaçırıyor her bezde bir de üst değiştirmek zorunda kalıyorduk
Eminos [silindi] kilo takibi yaptim kilo araliginda gectim yalniz indirim filan bulursaniz stok yapin yaşına kadar 4 numara kullandi oglum
Ylcnbsr MaviliMaviliMorCicek kesinlikle evet diğer markalara böyle mi acaba değişmeyi bile düşündüm ama ilk günden beri kullanıyoruz hiç pişik yapmadı çok şükür