bonjour_maman Kızlar kızım 4 aylık oldu ve sadece emziriyorum ilk anneliğim ve tecrübesizim bişeyler vermem gerekli mi meyve püreleri satılıyor 4+ falan onlardan verim diyorum sizler napıyosunuz?
ecemm-6161 bonjour_maman ek gıda 6. Ayda başlamıyor canım 4 buçuk aylıklen hero baby var kaşık manası biberona katıp verebiliyorsun onunsadece ben sormuştum benim oğlum da doymuyor az kaldı 4 buçuk ay oldu mu kaşık maması alıcam on Doysun diye sormuştum cubku anne sütü Yok hiç
Gizemm1 bonjour_maman 6. Ay da başlanıyor diye biliyorum ama doktorumuz 4. Ay da tadımlara başlayabiliriz dedi ama vermek istemiyorum erken olduğunu düşünüyorum daha çok küçükler
Melankoli bonjour_maman lutfen vermeyin🌷 Ne guzel emziriyorsunuz. 6 ayinizi doldurup oyle baslarsiniz ek gidaya evde hasladiginiz sebzelerle. hele ki o kavanoz meyveleri bu kadar kucuk bebege hic vermeyin, cidden yazik. Daha sindirim sistemi tam olusmamis oluyor.
bonjour_maman Giizz e k gıdayı kastetmiyorum zaten hani cam rende de sebze suyunu falan veriyo musunuz bişeyler tattıryomusnjz diye sormuştum 😊