Ogullarinaasikanne Ebru33 sacma gelebilir ama dogdugundan itibaren arko tüp kremler varya eskilerde olurdu ondan kullaniyorum abisinide onunla büyüttüm muthis bir krem ve cok ucuz😬
busrakandazzz Ebru33 ben mustela kullanıyorum doğduğu ilk andan beri. 7,5 aylık olacağız ama daha popoda alerjik bir bebe olmasına rağmen en ufak kızarıklık olmadıı 🙏🏼
fatmayt sudocrem kizarikliklari hemen geciriyor baska biyerinde de bi kizariklik varsa suruyorum hemengeciyor