ozdenarda
Minikprensim
premses_annesi
NaimeYilmaz aynenn kızlar bende beşiği içine koydum yüksek olduğu için düşmesin diye benimki cok hareketli Bi uyandım ki cocuk aşağıya kadar inmiş ikibüklüm yatıyor bir daha da yaptırmadım ama bizde yastık koymayı deneyelim inşallah olur yoksa ben hic kullanamıyorum sevibebe nin aldım altın ki u şeklindeki şey hiç işe yaramadı onundan üstünden aşağıya inmiş :))))