Kızlar mrb 2 aylık bebeğim son 3 4 gündür severek içtiğş mamasını eskisi gibi içmiyor 2 bucul 3 saatte bir 90 cc yapıyorum ama anca 75 cc zar sor içiyor meme+mama gidiyoruz bi öğün meme bi öğün mama veriyorum ama iştahsız gibi hatta ben cc miktarını bile yükseltmeyi düşünüyodum neden olurki böyle anlamadım üzülüyorum ya