İki oğlum var biri 9 yaşında diğeri 2 aylık doğumda 13 kg aldım .Kalan mı şu an 47 yim keşke vermesem millet kilo verek diyo bende kalmıyo .Yememde harika önüme ne gelirse yerim .Ama vücut atıyo demekki .Akşama kadar hayvan gibi çalışınca işte .Daha bu saat kıçım yer görmemiş