Merve5627 benim boyum kısa 155. Bi ara 65 kiloydum diyet yaptım azmettim hedefim 55 olmaktı. 57 kiloyla hamile kaldım diyeti bıraktım. Normalde mutfağın önünden geçsem kilo alan biriyim ama hamileyken az aldım 66 kiloyla sezaryen oldum. Sezaryen oluncada dedim kesin kalır bu kilo bende. Ama 10. gün 58 kiloya düşmüştüm. Şuan 1 ay 4 günlük oldu bebeğim 57 kiloyum yine. Hedefim hep 55 bakalım belki birkaç aya yine diyete başlarım hedefe ulasmak için. Şuan sütümü etkilemesin diye kısmıyorum yemekten