Brnkrm bebeğim ilk gün hastanede yapılan testi geçmişti sonra kuvezde kaldı cikinca tekrar yaptılar sol kulak kalmıştı 1 ay sonra tekrarladık bu kez geçti bazen pislik falan olabiliyor kulak ta o yüzden gecemyomus testi öyle söylemişler di umarım sizinki de geçer tekrar yaptrdgnzda