Ayse201986 Arkadaşlar dün kan verdim trombosit değerim 345 çıkmış yüksek gösteriyor nedir bilen var mı acaba? 16 gün önce doğum yaptım ondan dolayı yüksek çıkmış olabilir mi ?
Hasret61 Ayse201986 400 ustu yuksek sayilir bnde bi ara arastiriyordum bebegimin degerleri icin ama iyi degeriniz bnce