Zalimsin Kızlar ben kızımın oyuncağını satıyodum alacak kişi bana kapıda ödemeli gönderin diyor da ben firma vs değilim kargoyu kapıda ödemeli gönderebilir miyim? 100 TL oyuncak artı kargo kendisi kapıda ödeyecekmiş
Oznur123 Zalimsin hayir canim bireysel olarak kapıda ödeme yaptıramazsın urun bedelini havale eft yapar, kargo ücretini kapıda ödeyebilir
yigitalpannesi Zalimsin merhaba bi tek PTT o şekilde hizmet veriyor diğerleri vermez anlaşmalı olmanız gerekiyor
Zalimsin Oznur123 ben de öyle biliyorum firma olsam olur da şahıs olunca olmuyor diye biliyorum ama kapıda ödeme ile istiyor pek içime sinmedi nedense
Oznur123 Zalimsin ben urun satisi yapıyordum bir kaç ay önce Tüm kargaları gidip sordum ptt de dahil anlaşma gerekli dendi ama kapıda ödemeye cok güvenme inan çok sıkıntılı bir iş ısrarla kapıda ödeme istiyorsa onun amacı ürünü gorup almaktır belki eger almazsa da iki kati masrafın olur
yigitalpannesi Zalimsin yapıyor diye biliyorum ama siz yine de aramadan gitmeyin geçen sene yapıyordu çünkü ,bu sene hizmet politikası değişmediyse yapar ☺️
Zalimsin Oznur123 bana da çok sıkıntılı geldi çübkü kaç senesinin üretimi olduğunu filan sordu kesin geri gönderir bahane bulup 😄 çok teşekkür ederim 🥰