Merhabalar. Bebeğim 6 ay 10 günlük 5 bucuk aylıkken alt 2 dişini çıkarttı 3 günde çıktı sıkımtı yaşamadık. Hemen peşine üst damağı şişti 10 günü gecti baya şiş ve hala patlamadı çok ağrısı var cok huzursuz ne kadar sürer.. Sizinkiler ne kadar sürdü bilgisi olan var mı?? Uyku uyuyamıyor 3 4 gecedir kafamı yastığa dahi koymadım 😔😔😔