Ayseyoldas 5 aylik oğlumun kakasindan mukuslu sümük şeklinde yesil kaka ve ara ara kan geliyo doktora goturdum kaka tahlili yapti amipli dizanteri dedi ayrica poposunda çatlak olduğunu ve benim süt ve türevlerini tüketmememi soyledi 4 gundur yemiyorum poposuna krem suruyorum antibiyotik ilacini veriyorum ama bugun yine oldu uyuyamiyorum artk baska bi doktora mi goturmeliyim 🤔😭😭
Senammm Ayseyoldas alerji de sut ve sut urunu tuketılmıyo bızdede atopık egzama var sut ve sut urunu dıyetı verdi liste ona uyuyorum azaldı lıste verilmedi mı sıze
pasaninannesi Ayseyoldas bi alerji doktoruna götürmenizi tavsiye edicem. Bizede süt ürünleri alerjisi dediler 2 ay diyet yaptım ona rağmen ara ara yine oluyordu sonra gidip detaylı kan testi yaptırdım süte nerdeyse Yok gibi alerjisi. Meğer buğdaya domatese patatese havuca susama vs vs varmış. 4. Ayda çıktı bizimde.
Turkanikra Ayseyoldas canım çok geçmiş olsun benim de kızımın kan geliyor yırtılmış az birşey artık neden nasıl oluyor bilmiyorum ama sağlık ocağına götürdüm öksürüyor diye onu da söyledim hametan krem verdiler geçti ara ara oluyor tabi
Deletedmom324 Senammm aslında o listeyi instagramdan isteyene atsanız ne sevap işlersiniz. Post acıp. Doktora sormustum yok demıstı. İstersen tek tek yazarız demıstı. Öhhh
Ayseyoldas Doktorum herhangi bisey vermedi ama sut ve sut urunleri tuketme dedi sadece ilac kullaniyoruz bir de bagirsak duzenleyici ishal cunku bebegim peki sizdeki diyeti ogrenebilir miyim
Senammm Ayseyoldas bebegıme ilac kullanmıyorum canım lıste şeklinde diyet verdi sut ve sut urunu margarin olan hersey yasak ambalajlı ürün tuketmıyorum bana vitamin takviyesi verdi doktr onu kullanıyorum kızım dakı egzama gecıyo cok şukur
Ayseyoldas pasaninannesi tavsiyeniz icin cok tsk ederim kesinlikle bi alerji doktoruna goturcem uykularim kalmadi hic :(
pasaninannesi Ayseyoldas keyfi iyiyse korkma canım bi alarji testi yaptır kafan rahatlar böyle böyle büyüyecekler napalım 🤦♀️
Ayseyoldas Turkanikra canim yirtik var evt bende de ama mukus da geliyo sumuk gb pembe kan da geliyo ishal de ayrica yalniz ates kusma vs yok genel durumu gayet iyi yirtik icin doktorum da bana fito diye bi krem verdi onu kullaniyorum ins iyi gelir
Ayseyoldas pasaninannesi korkuyorum iste kac gundur stresten biseyler cikti suratimda iyi bi doktor arastiriyorum ankarada smdi sizin bildiginiz var mi acaba
pasaninannesi Ayseyoldas Ankara’da bilmiyorum canım ama çok korkulacak bir şey değil stres yapma hiç. Alerji doktorundan önce çocuk doktorunun alerji için kayıt açması gerekiyormuş yoksa randevu alınmıyor