40 günlük oğlum var doğduğunda direk emmeye başlamıstı ama sonradan ne olduysa bi türlü emmek istemedi saatlerce emmese istemiyordu emmeyi çok zorda kaldığımda mama verdim aç kalmaması için. Sonradan ağzındaki pamukçuktan dolayı ememediğini öğrendim iki gündür ağzını damlayla temizliyorum çok şükür emmesi düzeldi ikinci çocuğum olmasına rağmen biraz geç farkettim ama şükür ki farkettim. Bunu da eğer benimle aynı sorunu yaşamış biri varsa diye anlatıyorum bebeğin ağzında pamukçuk olması emmesine engel oluyor. Ben neyseki mamaya başlamadan ucuz atlattım sizde böyle bişey karşılaştıysanız sizide bilgilendirmek istedim.