Burcuervaada Merhaba anneler takip ettiğim bi sayfa var arıların mucizelerinden bahsediyor ve sürekli bebeklere mama yarine anne sütüne en yakın olan perga ve keçi sütü deniliyor . Çok fazla yorumlar vs var acaba aranızda kullanan varmı ?
Neyzalp Burcuervaada merhaba , çok olmuş ama aceba alıp kullandınız mi bende bunu araştırıyorum ama kullanan varsa deneyim dinlemek istiyorum iyi mi diye
Burcuervaada Mlkbsr yanlışlıkla normal arı ekmeği almışım toz perga olmalıymış . Çünkü arı ekmeğinde bal varmış birde kızım da süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi var o yüzden korkuma kullanamadım şuan 12 . Ay dr kontrolünde soracağım dr umuza.
Burcuervaada Neyzalp kullan a denk gelmediğim için cesaret edemedim İnstagram da çocuk dr ü Ali Fuat serpen 2 yaş öncesi hayvansal gıda önermiyor. Alerjik bi benek olduğu içinde deneme cesaretin de bulunamadım malesef
Dilya19 7 aylık 2 aydır kullanıyorum keçi sütünü yarı yarıya sulandırıp bir çay kaşığı koyuyorum çok memnunum