Asliiiiiiiiii Arkadaşlar bebeğim 4 5 gündür yeşil kaka yapıyor. Ve karantina sürecinde olduğumuz için ne yapacağımı bilmiyorum. Neden olur yeşil kaka (anne sütü almıyor formula mama ile besleniyo)
Epifenomen-gkc Asliiiiiiiiii mamadan, sizin yediğiniz yeşil yapraklı besinlerden veya üşütmüş olmaktan. Genelde sebze yedikten sonra oluyor
Epifenomen-gkc Asliiiiiiiiii canım o zaman çok normal. Mama kakası yeşilimsi de olabilir. Anne sütü kakası altın sarısı sıvı olur, mama kakası sarı yeşil arası ama yeşile yakın biraz daha katı ve yapışkan.