Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 16 günlük. Sürekli mukuslu kaka yapıyor. Kan 1 ya da 2 kere çokk çokk az gördük. Parazit mikrop vs. bakıldı temiz çıktı. Cildinde ya da poposunda herhangi bir lezyon yok. Arada hapşuruyor fakat burnunu açınca geçiyor. Konak vs. problemimiz hiç yok. Laktoz intoleransı için relactaz damla kullanıyoruz. Süt alerjisi hiç bakılmadı. Sizce kendim süt diyetine başlamalı mıyım? Sütümün azalmasından korkuyorum. Siz ne öneürirsiniz?