Berivaninprensesi merhabalar bebeğinizle size sağlıklı uzun ömürler diliyorum❤️ 5 ay önce ben de spinal oldum ve sanırım herkes aynı şeyleri yaşıyor. Aranıyor bu aç diyenlere kulağını tıka derim. Benim kızım Doğumda hemşire giydirene kadar aranıp ellerini emmiş. Odaya geldiğimde hala yumruklarını emiyordu☺️ Acıkır, korkar,üşür,güvende hissetmek ister. Dünyada tanıdığı tek yer olan memeye saldırır. Daha midesi küçücük, ne kadar emdiğini az çok hissedersiniz doyuyordur muhtemelen. Doymasa zaten uyumaz uyusa da sürekli ağlar. Size tavsiyem emmek istediği her an emzirin. Sütünüz artar bebeğiniz sarılık olmaz ve güvenli bağlanma dedikleri şey gerçekleşir. Kucağa falan alışmaz korkmayın ilk 3 ayda bebekler herhangi bir alışkanlık kazanmıyor çünkü kendini anne karnında sanıyor ☺️ Göğüs ucu yaralarına birçok şey denedim. Tahinin üstüne çıkan yağı sürdüm iyi geldi gibi. Ayva çekirdeği jelini sürdüm o da işe yaradı. Ama ne yaparsanız yapın yara olmasını engelleyemiyorsunuz. Acısa da emzirin kabuk tutup iyileşene kadar sıkıntılı bir süreç ama geçiyor ☺️ İlk zamanlar memede uyuyup kalıyordu, yerine koyunca uyanıyordu. Mecbur kucağımda uyutuyordum. Kendimi yastıklarla destekleyip yarı uzanır pozisyonda kucağımda onunla uyuyordum çokta iyi geliyordu bana. Keşke hep öyle uyusalar. Gaz sancısı kum dökme sancısı derken sallamaya alıştırdık hala ayağımda sallayarak uyutuyorum. Şuan 5 aylık bıraktırmaya çalışıyorum ama çok sıkıntılı bir süreç. Günler ne gösterir bilemeyiz, inşallah sen sallamaya alıştırmak zorunda kalmazsın🙏🏻 Emzik kullanıyor mu bilmiyorum ama ben ilk zamanlar emzik vermek istemedim. Sonra sonra göğüs acım arttıkça vermeyi düşündüm. Nuk damaklı almıştım alıştıramadım. Wee, yuvarlak uçlu emziklerden aldım. Hiçbirini kabul etmedi, en son burdan okuduğum kadarıyla Avent Ultra Air aldım. 40. Gününde onu kabul etti hala onu kullanıyoruz. Uyutacağım zaman veriyorum sadece. Aklıma gelenler bu kadar. Uzun oldu inşallah faydası dokunur 🙏🏻