Anneler , bebeğim bugün demir ev merdivenini arkamı döndüğüm gibi cekmis kafasına düşürdü. Çok fazla şişti agladı kucağıma aldım sakinleştirdim bir anda üstüme kustu bu arada bebeğim 10aylık çok panik oldum . Bu süreçte hemen hastaneye götürdüm acilden bi tomografi cekti baktı doktor bisey yok dedi ancak 4saat sonra tekrar görmemiz gerek belki sonradan bi durum oluşabilir dedi. Hastaneye girip cıkmaya korkuyorum ne yapmalıyım . Bu durumla karşılaşan varmı?