kubusss Kızlar merhaba 20 günlük bebeğim var biogia kullanıyorduk ekstra nurse de aldırdım bugün eşime. Burada birlkte kullanan çok kişi vardı ama eczacı bu birlkte kullanılmaz demiş hem nurse 2 aylıkken başlanır vs birşeyler demiş kafam çok karıştıı
Sevsec89 kubusss bize doktoruöuz gazlı bebek diye 15 günlükken nurse harvey başladı +maflor kullanıyoruz