Tugcealp insallah olmaz ben ilk verdiklerinde hic kulanmadim icinde parapen var dediler direk eczaneye gittim yerine baska marka ilac isdedim eczacim bi kullan dedi bazilarinda yan etki oluyo dedi kaka ya renk verir benim verdimde olur dedi denicen dedi ben gene aldim saglik ocanin verdinide ben icdim sonra ya dedim haklisin kullandim bisey cikmadi insallah cikmaz tamam hersey bebek icin gerekirse alcan ama bazi 30 tlik ilaci bile alamiyoruz sifa olsun bebek