Merhaba hanımlar. Bebeğim 21 günlük. Şimdiye kadar hep silikon göğüs ucu ve ara ara yaralardan dolayı biberon ile besledim. Bugün silikon göğüs ucu olmadan zor da olsa denedik ve başardık gibi.
Bebeğimin doyduğunu ve yeterli miktarda anne sütü aldığını nasıl anlarım ? Açıkçası ilk defa silikonsuz emzirdiğim için göğüsten sütü yeterince çekebildi mi ya da tam doydu mu anlamadım. Tecrübeli anneler aydınlatabilirse sevinirim.