Yaprak2019 Canım ben zaten 12 ye kadar birşey yiyemiyorum akşam da 18.30 gibi yiyoruz yemeğimizi onun dışında gece atıştırmadık huyumuz yok yemek yiyebildiğim saatler çerçevesinde de gayet koşmadan Sağlıklı besleniyorum benim de aksine sütüm arttı ve merak etme kafama göre başlamadım bende doktor onayıyla devam ediyorum