ayse1- Bebeğim iki haftadır durmuyo sürekli ıkınma ve ağlama modunda hep kucağıma akşam bile durmuyo hep agliyo bebeği böyle olan varmı lütfen tek olmayayım bide geçer mi ya artik çok yoruldum
Seyhan06 ayse1- 2 ay 9 günlük benimkide aynı özellikle sabah 6 dan sonra bir saat uyuyup ıkınarak ağlayarak uyanıyor
Seyhan06 ayse1- birde hep emmek istiyor emiyo emiyo kusuyo fazla emdiği için doktor artık 3 saat arayla emzirebilirsin dedi bizimki yarım saati geçirmiyor bile
miniminnosannesi ayse1- bizde 2 ay 7 günlüğüz sürekli mızmız ağlıyo 😶 kucakta durmuyo yatırıyorum durmuyo bebek arabasını evin içinde gezdiriyorum 10 dk sonra yine mızmız 7.30 dan beri uyutmaya çalışıyorum artık kaçıncı uyanışı sayamadım 🙈
ayse1- Bende anca emerek susturuyom yaa tek sustugu yer bide tek başınayim eşim gelene kadar ben ayaktayim seninki de hep agliyo mu ya
zeynepela2 Anneler sakin olun bu zamanlarda geçicek atak dönemindeler azcık ele avuca gelsin 4 aylık olsun rahatlıycanız siz stres yapmayın gerisi çözülür
Esssrahtp ayse1- aspiratör sesi bizimkini hemen sustururdu o atak donemlernde uyuturdu bile 5 dkda denediniz mi aspirator yada sac kurutma mak.sesini
Aysssss ayse1- canım ikiniyorsa kakasını yaparken falan mı zorlanıyor acaba yada gazi mi var kabız mi yada ikiniyor bir sorunu var ki ağlıyor bebeisin