Kizlar ben dogum yapali bir yıl oldu gecen ay q2 sinde adet oldum ama bu ay olmadım daha suanda goz bulanıklığı bas ağrısı bas donmesi hafif ic bulantilarim var esim test aldi ama cikmadi enerji hamileysem adet gecikmesinden ne kadar sonra çıkar testte ❤