ahmtttg Oğlum 5 aylık sürekli ayakta durmak istiyor örümceği de pek önermediklerini duydum ne kadar doğru ne yapılmalı alsam mı sizce ?
sarilokumumm ahmtttg dün bir doktorun paylaşımını okudum bu konuda önerilmiyor bende önerilmiyor diye biliyordum kullanmayı düşünmüyorum
Kitapkurdumom ahmtttg 5 aylik kesinlikle kullanmamalisin daha cok erken canim. Omurgasina cok zararli. Ben 8 aylikken orumcek kullandim ama gunde 10 15 dakikayi gecmezdi ve heo gozumun onunde oyalandi onunla. 8 bucuk 9.ayinda zaten yurumeye basladi ve artik kullanmadim.
Eesay ahmtttg omurga eğriliği, ayak deformeleri, kalçaya yüklenildiği için kalça sorunları, parmak ucu basmaya alıştığı için düz basamama sorunu, bebeklerde kafa travmalarının %90 ı örümcek-yürüteç sebebiyle oluyormuş
ZElif @ahmtttg burada bir blog vardı hatta örümceğinn zararları ile ilgili. Ben de almadım. Ama diş çıkarma döneminde 9aylıkken çok zor geçti. Arkadaşımdan ödünç aldım. Bir kaç günde çok bunaltınca yarım saat falan biniyor
ahmtttg ZElif anladım yarım saatte bile ihtiyacı oluyor annelerin bazen çok zor geçebiliyor bebişlerle 😅
Tulay123 Kullan diyemem ama ben kndi tecrübemi soliyim çevremde herkes kullandı bende örümcek kullanmışım kucukkn kardeslerimde öyle kızımda kullandım 7 aylikken koydum yarım saatten fazla tutmadım gündüz isim oldkca koyuyodum akşamları hiç kullanmadık akşam olnca odaya kaldırıyodum hatta biz sknti yaşamadık şuan kızım 2 buçuk yasnda 11 aylikken yürümüştü oglumdada aynı duznde kullanıcam kntrol snde olsun çocuk duruyo seviyo diye akşama kadar onda durmasına karşıyım..
Sibel3416 ahmtttg alma bence canım benimde 5-6 aylıkken aklım çok karışıktı doktorların önermediğini bile bile aldım ama pişman oldum çocugun yürümesine hiçbir etkisi olmuyor bence kullanmayan çocuk daha önce ayakta durmaya ve yürümeye başlıyor 🤦♀️
Mommysharkdoodoodoodoo Her doktorun aksine benim gittiğim doktor bana ısrarla kullanmamı önerdi oğlumu kontrol ederek bebeğin 8 aylıkken yürüyecek kasları çok kuvvetli bacaklarını çok güzel basıyor biraz ayakta durması için yürüteç kullan günlük yarım saati geçirme demişti. Zaten yürütecim vardı sabit halde kullandım ara ara oturtarak ayakları tam basacak şekilde. Ve dediği de oldu 8 ayın sonuna doğru desteksiz yürümeye başladı. Ben doktorumun bir bildiği vardır diye uydum ama hiçbir doktor da önermiyor 🙄