Benim oglum da 2 yasinda gece gunduz fark etmeksizin asiri duskundu. Bu yasta gece beslenmesi aglamadan kesilmezmis arastirdim epey. Ilk iki uc gece cok agladi vermedim salladim kendi kendine uyumasina yardimci oldum. Gunduz 484748 kere emiyordu 5 kereye falan dusurebildim oyalayarak ve emme suresini de kisalttim. Ama gelin gorun ki en arka azi dis cikariyor dun gece yarim saatte bir meme istedi en basa donmekten korkuyorum zor bir surec🤦♀️