Kızlar bebeğim 7 aylık..mama meme gidiyordık güzel bi düzenimiz vardı 6 aya kadar..ek gıdaya başladık sadece kahvaltı ve öğlende kıymalı sebze yiyor eğer öğlen yemezse yoğurt meyve vs verşyoeum cokta yemiyo sütüm yok die mama veriyordumm şimdi kesinliklee mama içmiyor hipp combiyotik kullanıyorduk similac ta aldım yok içmiyo..sacece emiyor ve yemek yiyor ama çiş sayısıda az öle eskisi gibi dolu dolu çiş yapmuyo bellki aç ne gibi çözümleriniz olabilir bana..