eda_16 Anneler merhabalar. Bebeğim 5 ay 15 günlük normalde emzikle uyuyon bebek emziği ağzına alınca ağlamaya başladı ve karnı tok..emziği ağzına alınca geveleyip fırlatıyor sizce neden ağzında bi yara falan mı var…ama biberon yiyiyor yani
NurSodiq Bence dişleri çıkıyor acıyor ondan benim oğlum böyle yaptı ama şimdi geçti alıyor artık Elhamdulillah 🎈 Azıcık kaşı ben öyle yapıyorum emzikle kaşıyorum
Nltka eda_16 benimkide emzik almamaya başlamıştı . Bende erken verdim 6 ay emziği şap diye aldı . 6 ay bitince mi 6 ayın başında mı veriliyor bilmiyorum ama benimki almıştı .