Mom34743 Merhaba, hayırlı olsun. Ben vacum mop kullanıyorum, sizin gibi bilmediğimm için haritalamada biraz zorlanmıştım. Ama aslında kolay, bütün odaların kapısı açık olsun, şarjı %100 olunca uygulamadan komutla başlatın, hiç elle müdale etmeyin, cihazın üstündeki tuşlarıda kullanmamalısın şuanlık, tabiri caizse cihazın kafası karışıyormuş. 😅 Başlattıktan sonrasını ona bırakın, saçma sapan gezebilir evde buda gayet normal, haritalama çıkarırken biyeri tammalamdan çıkabiliyor odadan, engel olmayın, buşekilde 2-3 çalıştırmada evi komple süpürünce haritalama çıkaracaktır, bide yanlışım olmasın ama prosunda yani sizin robot süpürgenizde kenarları süpür seçeneği varmış, onuda aktif etmeniz gerekiyor, yanlış bilmiyorsam tabi.