Nefeslina Merhaba anneler anakucağı malum ilk aylar dışında aşırı bir şekilde kullanılmıyor. Temiz kullanılmış yeni kutusu duran kendiliğinden sallanır anakucağı arıyorum satmayı düşünen var mı? Joie sansa modeli veya benzeri olabilir☺️
sevgiduruu Nefeslina bende bondigo titreşimli ve müzikli ana kucağı var fakat kutusu durmuyor attık ama kullanmadık oğlum kolikti zaten 4 ay önce aldk
Necla61 Nefeslina joie serina 2in 1 bendeki satış fiyatı 1700 şuan temiz yeni gibi kenar süngerleri bile duruyor 850 tl fiyatimiz
Necla61 Nefeslina 2 aylıkken bebegim aldik biz keşke daha önce alsaydık dedim hala daha kullanıyorum 6 aylık 8 kilo bebegim alıcı çıkarsa vericem çıkmazsa kullanmaya devam zaten sadece yatıyorlar zarar verecek boyutta büyük olmadıkları için tertemiz ve ilk çocuk o yuzde n de temiz yani herhangi bir sorunu yok istanbul