Sibel0401 Bebeğim gaz çıkarmakta zorlanıyor. Ne kadar çıkarıp uyusa da uykusundan ağlayarak öğürerek uyanıyor. Gaz problemi için bir tavsiyeniz var mı?
Anaogul Sibel0401 biz 1 aylıktan itibaren nurse harveys gaz damlası ile biogaia bağırsak florasını düzenlemeye yardımcı damla kullanarak atlatmistik
Ferdaoguzgalip Sibel0401 benim bebegimde 2gundur ayni tam uykuya daliyo aglayarak kendini sıkarak uyaniyo doktorumu aradim biogaia damla kullanin dedi az once verdim uykuya daldi 1saattr rahatlamis gibi duruyo
rameade55 Sibel0401 nurse,biogai,zinco damlaları kullandım Kimyon kaynattım fayda etmiyo ama spasmo panalgine diye bir fitil var onu verdimmi çok rahatlıyor Allah razı olsun burda bi arkadaş önermişti sayesinde rahat ettim
princessannesi Sibel0401 aynılarını yaşadım nurse harveys colex surup kullandım ne gaz sorunu kaldı ne bisey
Ferdaoguzgalip Anaogul dediginiz gibi bende nurse harveys kullaniyodum fakat tek basina ise yaramadi malesef bugun biogaia+nurse harveysi bir kullanmaya basladik insallah iyi gelir bizede🙏
Daffimomm rameade55 nasıl birşey bu yani bebeğiniz kaç aylık ne zamandan sonra kullanılabilir acaba ? Benim bebeğim 47 günlük bende birçok damla kullandım halada kullanıyorum fayda etmiyor çok gazlı bi bebek
rameade55 Daffimomm mesela gece çok gazlanıyordu gazlandığı gün hemen veriyordum bazen 2 gün üst üste veriyorsum bazen 3 gün vermediğim oluyordu bebeğin sıkışmasına göre
Elfazrnr Spazmo panalgine fitil çok çok ihtiyaç halinde kullanılabilir aşırı acil durumlarda günlük vermek iyi değil bilginize.
princessannesi Sibel0401 3 ay kullandım cok rahat etmişti kızım 3 aydan sonra gaz sorunu gidiyor kullanmaya da gerek kalmıyor