Esra34- Bebeğim 3 ayını yeni doldurdu 3 gündür sesi kısık ateş vs bişeyi yok ama sesi kısıldı neden olmuştur acaba başına gelen var mı
Kavruuukk Esra34- benim bebeğim 9 aylık bizdede yeni olmaya başladı gece çok bağırarak ağlıyo ona bağlıyorum ben doktor ateş yoksa önemli değil dedi ama sizinki küçükmüş