Mom263
Ben götürmeniz taraftarıyım. Şahsen asla duramazdım.
Aynı şekilde düşmeyi 7aylıkken yaşadık. Ben görmedim bide ama yüzüstü yüksek ihtimal. Çnkü burnu kanadı😔Ve direk kustu o anda.
Götürdüm tepeden tırnağa muayene edildi, kırık çıkık var mı diye ? Allah korusun kulakta kanama olabilir vs. Yoktu çok şükür.
Doktorun dediği;
-İlk kusma önemsiz tomoğrafiye gerek yok gözlemleyelim. Kusmada (böyle fışkırır tarzda ve yoğun bir şekilde olursa ciddiye alınmalı)
-Uyuyabilir dedi. Hatta götür uyut dedi dinlensin. Uyanıkken uyku hali var mı bu önemli dedi.
24 saat yakından gözlemledim. Allah a şükür bi kaç morluk dşında bşy yaşamadık. Ama aklımı kaybedicem sanmıştım o zaman.
Çok geçmiş olsun. Belki yardımcı olur diye anlattım.