Cihangirsmom Doğum yapalı 2 ay oldu çok büyük olmasa da göbeğim kaldı. Yamuna tarzı korseler işe yarar mı geç mi kaldım ? Kullanıp memnun olduğunuz korse çeşitleri nelerdir?
Ferdi_carrefour1 Cihangirsmom bendede minicik bi armut göbuc kaldi bende beklim burda bilen olursa yazsin😊bende 2ay 10 gün oldu