Kızım 3 ay 13 günlük bebelac gold kullanıyordum mamayı yedikten sonra yatırmama rağmen kaldırdığım an kusuyordu
1 haftadır da hipp e geçtik sanki kusmamız azaldı ama yine de kusuyor bu durumu yaşayan anneler deneyimlerinizi önerilerinizi alırım şimdiden teşekkür ederim ☺️