Nnazli-41 Arkadaşlar kızım 6 buçuk aylık vücudunun bazı bölgelerinde eğzama çıkıyor kortizonlu krem kullanınca geçiyor ama belli zamandan sonra tekrar çıkıyor artık çok canımı sıkıyor kalıcımı bu egzamalar korkuyorum
Selin3244 Nnazli-41 bizimde öyle 1 yqsinda oldu bez bolgesi hic gecmiyor malesef diger yerlerde kremle geciyor kremi surmeyinve tekrarlıyor bize egzama demediler tam ama atopik egzama olabilirmiş dediler
tedenss20 Nnazli-41 Öncelikle geçmiş olsun Rabbim şifa versin kuzuya. Benim büyük kızımda da 6 aylıkken çıkmıştı doktor ona özel şampuan ve banyo sonrası özel krem vermişti şuan adını hatırlayamadım ⅚ yaşına kadar yada ergenliğe kadar devam edebilir sonra geçer demişti toz deterjan ve yumuşatıcı kullanmamı yasaklamıştı dediklerini yaptım ⅚ yaşına doğru geçti Şu an odada küçük oğlum yatıyo yarın unutmazsam inşallah bakıp söylerim adını kağıdını saklamıştım umarım hala duruyodur( Arada temizlik yaparken lazım olur diye sakladığım çoğu şeyi atıyorumda 🙈)
Nnazli-41 Angars hayır 3 buçuk aylıktı çıkmaya başladı Kasım’da alerjiden diye düşündük ama ben süt yumurta diyeti yapıyorum ne yapıyor olabilir
ErtugrulBey Arkadaşlar linç etmeyin lütfen Sadece size gerçekleri söylüyorum, kara ciğer temizliği gerek ,kortizon nedir ya … HACEMAT yaptırın yavrulara toksinlerden arındırın
Furkanemir Benim oğlumda 4 aylıkken çıktı birçok doktora götürdük hep kremler verdi geçiyor gibi olup tekrarladı en son alerji doktoruna götürdüm test yaptılar kakao alerjisi çıktı bi karışım krem yaptırdı (kortizonlu) 5 gün kullandık aynı zamanda her gün duş aldırdım duşta ilk önce nişastalı suyla yıkayıp banyosuna devam etti doktorumuz öyle önerdi ve düzeldi çok şükür.bir de cildi çok kuru olduğu için biodermanın ürünlerini kullandım sürekli nemlendirdim .ben emzirdiğim için çikolatalı kakaolu şeyleri yemeyi de kestim tabiki .. şimdi 7 aylık oğlum bazen bazı bölgelerinde ufak egzamalar çıkıyor kremi sürünce geçiyor çok şükür
Nnazli-41 Furkanemir yaa dediğiniz gibi kullanıyoruz geçiyor belli bi süre sonra tekrar çıkıyor bizde alerji doktoruna gidiyoruz
Furkanemir Evet bol kıyafetler giydirmeye çalışın terleyince de egzaması artar birde 1 kaşık mısır nişastasını suya karıştırıp yıkayın bebişinizi sonra banyo yaptırın 1 hafta kremiyle birlikte öyle yıkamıştım geçti canım denemek istersen Nnazli-41
Emelmirac Bizde de var alerji doktruna goturdum krem verdi gecmedi. Bir arkadas yazmis karaciger den diye bende bi yerde ole okumustum ama omun temizliği icin baska yollarda var el kadar yavruya da hacamat yapilmaz bence…
Nnazli-41 Emelmirac alerji doktoru bi halt bulamazsa değiştircem valla bide ilk çocuğum yıprandım resmen
Sevcanumutbora- @Nnazli-41 bize dermatolog genetikse geçmez. Tekrarlar şimdi olmasa ergenlikte tekrarlar genetik hastalıklar geçmez demişti şimdilik kremle geçti bakalım
Nnazli-41 Sevcanumutbora- valla ben dermotolaga götürdüm bebeklik egzaması korkulacak bişey yok dedi çıkar tekrarlayabilir dedi Çarşamba günü alerji doktoruna götürcem valla arkadaşlar yemin ederim abartmıyorum çocuğumun çamaşırını 1 yıkıyorsam 2 kere durulama yapıyorum ütülerim hergün kıyafetlerini değiştiririm kremini sürüyorum geçiyor bida eşimle akşam niye çıkıyor diye düşünüyoruz benim ayağımda var ama dermotolog öyle bişey olmasa senden geçti der ama önemsiz bişey dedi kafana takma dedi çocuğa `kullandığım mustela şampuan duş jeli kremleri la Roche posay bide bu kadar dikkate diyete çok fazla artık kendimi unuttum vücuduna bakınca morelim bozuluyor
Furkanemir Nnazli-41 çok can sıkıcı bir durum ilk başta çok kafama takıyordum vücudunu gördükçe şimdi çok şükür diyorum geçti ☺️
Furkanemir Nnazli-41 dene canım inşallah faydası olur giydiği kıyafetleri 2 kere durulat ütüle canım , özel karışım yaptı alerji doktoru ahmet akçay var takip edebilirsin ona götürdüm ben o karışım krem yazdı bir de egzamalı olan yerlere geçmeden nemlendirici sürmememi söyledi alevlendirme daha çok çıkar geçtikten sonra sürekli nemlendir dedi hergün duş aldırıyorum sabah akşam biodermanın setini nemlendiricisini vücut yıkama kullanıyorum ..
Emelmirac Nnazli-41 cildiyeye gttiniz mi canm? Bnmde ilk cocgm bobrekle ilgili sorunumz da var hastaneye git gel yiprandik:(
Sevcanumutbora- @Nnazli-41 bizde o kadar yok kulagının kenarında var sadece ama olacağı varsa oluyor demek ki ne kadar dikkat etsekde mustela nın köpüğünü verdi bize de kremle birlikte ama hiç memnun kalmadım köpükten sebamed daha iyi bence ama oda yapmış olabilir dedi
Emelmirac Sevcanumutbora- bende dun cildiyeye gittim nemlendirici olarak.mustela kullan dedi.ama sebamed in sampuani ve pisik kremi cok iyi geldi ogluma.ilk basta cansin kullanmstk.kizarmisti sebamed ile aştik cok hassasmis cildi