Anneler selam
Bebeğimin bugün sabahtan bu yana poposunda sivilce benzeri noktalar ve kızarıklık var ,ben pişik diye düşündüm ama internetten arastirdikca pisikte sivilce olmadığını yalnızca mantar da sivilce gibi pütürlü görünüm olduğunu okudum
başına böyle bir durum gelen var mı ,varsa sebebi nedir ve nasıl çözüm bulunur