Karaninannes Joie Mimzy kullanıyoruz evde, annemlere de İkea Antilop aldık orda olduğumuzda kullanması için. İkisinden de memnunum ama İkeanın sandalyesinden çok kolay çıkıyor, bi de sandalyeyi ileri geri sallayabiliyor otururken. Joiede öyle bi sorun yaşamadık, daha konforlu ve korunaklı.