Tugbabsra Melekzeynep her mama az da olsa gaz yapıyor veya kabızlık ben hipp kullanıyorum ama mesela 1 ölçek ge 35 cc koyuyorum su kabızlık olmaSın diye sen de öyle yap çok yoğun yapmak istemiyorum ağır olmaSın diye
Krclilknur Melekzeynep aksine benim kızım aptamilde mahfilde canım HiPP in içinde gaz önleyici varmış canım ama her çocuğun bünyesi farklı ben çok memnunum ve alırsan 900 gr al derim e bebekte 150 tl uygun oluyor 350 gr 70 lira çünkü
EceSultan Melekzeynep ben ilk doğduğu zaman 2 hafta kadar kullanmıştım hiçbir sıkıntı olmadı şeker ilavesi olmayan anne sütüne en yakın mama diye biliyorum
Janset2105 Ben kullanıyorum kabız sorunu pek olmadı kakasını yapıyor günde 4-5 sefer de sanki bana zorlanıyormuş gibi geliyor herkes normal diyor 🙄
1016b Bende hipp 1 compiotic kullnıyorum canım memnunum içerik olarak en iyi mamalardanmış kırmızıbeyaz.com dan 350 gr ını 52 tlye alıyoruz ☺️Ayrıca Happy comtr ye programı indirip üye olunca indirim oluyo oradadır 6 adet alıp tanesini 49 tl ye getirdik
Janset2105 Melekzeynep 43 günlük oldu dün gece hiç yapamamadı gece 3 ten beri kıvranıyor yavrum ya 😔😔😔
Aslisal Melekzeynep Bizim oldu Golden goat kabız yaptı diye bu markaya gectik ama bu seferde hem kabız hem gaz olduk cokta onermislersi oysaki bebekten bebege degisiyor sanirim
Gnazli Kızım 2 3 günde 1 kaka yapardi. Hipp combiotic kullanmaya başlayalı günde 2 3 defa yapmaya başladı. Bize faydası oldu çok şükür. Hem sindirim hem de kilo acısından.
MayneymisAltintop Melekzeynep bizim aptamilde hiçbir sıkıntımız yoktu sırf dsha iyi içerikli diye buna gecelim dedim gecmez olaydım! Gaz yaptı çocığumda çok pişman oldum :/ ama bebekten bebeğe değişir elbet aman memnunsanız ellemeyin
Melekzeynep MayneymisAltintop bizede kabızlık yaptı herhalde 3günğn üzerine yapyor kakayı inş bu faydalı olur
Jrarya Melekzeynep biz üç ay kullandık gaz sorunu yapmadı çok memnunduk tek sıkıntısı egzamasını coşturdu şimdi 3 aydır aptamil kullanıyoruz ikisindende memnunun ne gaz ne kabızlık