Ysmnar Merhabalar kızım sadece anne sütü alıyor gece kucağıma alıp emzirmesem hayatta kalkmıyor 6 7 saat sağlık ocağında artık kaldırma dediler kendi açıkınca uyanır dediler ama çok uzun süre değil mi 7 saat sizler ne yapıyorsunuz
BeybininAnasi Ysmnar o aylarda uyuyorlar. Benim de kızımın 3.ayda uykuları uzamaya başlamıştı 4-5.aylarda 10 saati bile gördük. Doktor uyusun kesinlikle uyandırma zaten sonra kalkmaya başlayacak dedi. Dediği gibi de oldu 6.aydan sonra daha sık uyanmaya başladı
Durukusunannesii Ysmnar bende uyandırmasam uyanmaz ama 5 saat geçince uyandryrm zaten uykulu anca 5 dk emıyo okadar
Ysmnar BeybininAnasi tesekkür ederim bilgi için bizimki uyurken emiyor bende nasılsa uyanmaz eözireyim diye 5 saat sonra falan alıyorum memeye saldırıyor resmen açıkmış oluyor ama kendi kendine uyAnıp emmek istemiyor