Odette emzirdiğiniz için detoks tarzı bir şey yapmayın. Ben de leslie ve beslenme düzeni değişikliği ile 8 kilo verdim. Ama leslie yi de hergün yapmaya çalıştım, zaten yorucu bir spor değil. Rafine şekeri direk kestim, tatlı pasta hiç yemedim. Abur cubur hiç yemedim. Makarna ve pirinç pilavını da hiç eklemedim diyetime. Ekmek sadece 1 dilim kahvaltıda yedim. Hergün muhakkak bol yeşillik tükettim. Eti, sebzeyi, tahılları, bakliyatı dengeli bir şekilde tükettim. Tabii bunun yanında porsiyonlarımı da yavaş yavaş azalttım. Haftada 1 gün kaçamak günü yaptım ve 2 öğünde istediğimi yedim çünkü arada es istiyor insan. Siz de yaparsınız inanamıyorum