BesteHilal Kilo almıyor diye sütünün yetmediğini düşünmemelisin . Sütün varsa mamaya gerek yokki benimde oğlum ilk ay 500 gr aldı doktorumda mamaya başlatma dedi ikinci ayı bekledim ve tamı tamına 1300 gr olmuştu yani sadece anne sütüyle aldı ben vermedim . Merak etme canım ilk ayında çok normal zamanla zamanla toparlanıyorlar sütün varsa mama verme derim ben.