ikiPrensesAnnesi20 Bebeğimin özel bölgesinden iltahap gibi bişey geliyor neden olur acaba bilen biri çıkar inşallah bu arada kız bebek
YasemiNYagmur1 ikiPrensesAnnesi20 canım genelde kız bebeklerde hep oluyor beyaz akıntı gibi ama farklı bişeyde enfeksiyon kapmış olabilir
SeZeBil Benim bebeğimde de bişeyler olmuştu ben iltihap sanmıştım meğer pişik önleyici krem birikme yapıyormuş
YasemiNYagmur1 ikiPrensesAnnesi20 enfeksiyon olabilir. Benim dediğim beze bulaşmayan bi akıntı gibi beyaz. İsterseniz doktora götürün ya da sağlık ocağına