derodunya grip oldu 2 kere ikisinde de yarım soğana bir kaç kuru karanfil batırıp baş ucuna koydum uyurken. Ayaklarına bebek viksi sürüp çorabı kaloriferde ısıtıp giydirdim geceleri. Bir de burnu sürekli açık tutan coldmix diye bir damla var onu perdeye bir kaç damla damlatıyordum bir damla da omzuna kıyafetin üstüne damlatıyordum. Gece nefesi rahat uyuyordu. Kaloriferlere de ıslak havlu asıyordum nem olsun diye sonra küçüklüğümden kalma buhar makinemi getirdim onu kullandım sürekli. Bunların çok faydasını gördüm.