Oğlum 2 yaşına girecek Mayıs ayında. Öncesinde sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Bir muayenehane, doktor önerdi yakınımız. Direkt olarak sünnet randevusu veriliyor. Öncesinde kanama pıhtılaşma icin kan verilmesi gerekiyor diye biliyorum. Bilgisi olan var mı ?